CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, April 16, 2008

suatu petang di kala hujan turun...

di kala penghuni2 rumah D5*** yg telah bersiap2 ngn baju dan seluar lengkap utk menjalankan misi...tetibe langit gelap....membawa awan pekat..guruh berdentam dentum..kilat sesekali menyabung...

dengan hati berat...misi terpaksa dibatalkan...dgn perasaan hampa..smua kembali ke bilik masing2 dan menukar kembali uniform bilik masing...mgkn merupakan kaftan,seluar n tshirts...

hurm..smbl termenung2 dgn perasaan kechewa...tetibe kedatangan cik wanirani berkunjung jua dgn perasaan hampa...dan menyatakan kelaparannya..hasilnye...selaku tuan rumah...apa yg ada dikongsi bersama...

::bermula dengan ini::



::kemudian cik wani menyatakan kemngidamannye::






::tiba2..mak fara pule tiba dengan ini::



hasilnya...smbl ditemani hujan yg turun dan dihiburkan dgn citer Bella...oh kami smua kekenyangan..dgn penuh rasa bersalah~

14 comments:

iRma IzZaTi said...

wah3....x jd mengurgkan kalori, tp mnggantikannya dgn menambnah kalori....sungguh bijakzz anda semua (berbau sindiran di sini)...kwang3~~~~

alialalala said...

haha...sesekali x per utk berkompromi dgn badan..mereka jua perlu dimanjakan kadangkala (dgn nada yg kurang yakin dan penuh rasa bersALAH):p

iRma IzZaTi said...

lalalalala~~~rase bersalahkah anda...

alialalala said...

iyer..xpe arini misi akan diteruskan kembali 2 kali gnda drpd biasa~haha

Salsabila said...

barang lepas jangan dikenang... huhu~

xpe2, teruskan misi anda!

Mat Iyas said...

aku tau sgt misi apekah itu!haha....xperlu kot rase bersalah...kadang2 tu xpe kot..if selalu tu lain la..hehe

aku yg xmenjalankan misi pon maintain jerk!haha

alialalala said...

nani...ngeh2...btul2..stuju...no turning back...ngeh2

iyas..ko x payah kots...ko hyperthyroidism...ngeh2

fazrul mokhtar said...

ni je lah entry blog ko. bukan too loud to let it out; too much to eat.

:p

alialalala said...

haha...fazrul...every blog hv their own identity rite? aku ade terpk gaks nak buat tajuk tu...tp kang mcm ala2 rncngan masakan laks...btw, ko x rasa sesuai ke?... "too loud to let it out" it rhymes well as compared to "to much to eat" haha...at least i x cetus kontroversi ngn carta merapeks dan controversial~ oopss

wanirani said...

aish..kamu ni cik lala. byk sgt sbot name saye. macamnye sayelaa yg asek nk makan n makan sume bende itu. segan seyh...hehehehe~

Mat Iyas said...

oh..ni sudah melampau lala~ ade ke ko diagnosed aku sebagai Hyperthyroid!!huhh..aku xde la sampai tremor, palpitation or sweating!

dan juga mencetuskan perdebatan hangat dgn housemate aku!haha..

tp aku cm setuju jerk ni jd blog masakan!!haha...mane xnyer, megi pun dpt enterframe!mmg hebat la~hahahaha

alialalala said...

haha..cik wanirani...kamula pencetus nye..jika bukan kerana kamu..pasti kami tdk akan makan..haha..salahkan kamu..slahkan!

dan iyas...okla aku ckp hyperthyroid...ko muda lg mana leh dx Ca...ngeh2
eh...megi tu ko x tau ke mknn plg glemer dr kecik lagi aku da kenal..mknn penyelamat kat asrama ktika stay up~

sang rama-rama said...

"too much to eat"???hmmmm tak sedap...tak sedap.....hihihii....memandai je cik fazrul nak tkar2 identiti blog orang....hihihihi....jangan marah ye...."everybody has a story".....hihii....

owh ni dah start entry psal makanan2 kan....dla kna banyak bersabarlah lepas2 ni....sebab bnyk makanan2 yg menarik2 dlm entry2 seterusnya ni....ya ALLAH....lala, jangan pening ye baca komen2 ni....[dla menggandakan kata sesuka hati....]

mYshah said...

omg aku pon da mcm dila la da start kelaparan... huuhu. sedapnye... lala jom g makan!?