CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, May 13, 2008

terkunci

isk...penat btul arini tetibe ade klas ppd n disucssion lak ngn prof gendeh for d last tyme b4 end of ent posting...
had class at 5...around 6.15pm baru abes
dengan kepenatan dan frustrated kerna x dpt menjalankan misi
menaiki la blk ditingkat 3 itu...
ble nak bukak pntu..cari la kunci..carik punya carik xde!
aiyok...x kan x bwk...
tp seb bek pija ngah tgk bella...ketuk la pintu mntk die tlg bukak kan pintu...
dgn kepenatan dan kepanasan cuba gkla cr kunci mmg la x bwk...sah!
tepon nadez mntk tlg amek kan kunci kat blk pn midah
jdk kena la turun bwh dan naik ke bilik nadez tgkt 4 tu
turun dan blk smula ke bilikku d tgkt 3..bukak pintu dan nmpk kunci yg tersenyum manja atas meja stdy...
kemudian trus trun blk dan naik smula ke tgkt 4 utk pulangkan smula kunci
dgn keletihan berhenti la seketika d bilik nadez....
sggh langkah kanan...mereka tgh mkan
jadi utk menambah tenaga...buat la roti bakar 1 set...makan, borak2 smbl tgk bella...
da abes baru blk bilik utk mandi...

skang perlu berusaha siapkan case write up...
cepat alia jgn malas!
berusaha...jgn nak bertangguh2 lagik!


(ps: sy ade satu goss wit evidence based picture...hahaha...tp sptnye cm x le nak post lagik...tgk en FAZRUL marah..huhu...tnya le die sndirik eh...)

moral of d story: jangan gelakkan org...kte x tau ble nasib kte plak akan digelakkan...kan fazrul kan??

ent lesson: jangan korek telinga anda dgn cotton bud...biarkan je...it is not a good practise..coz it will make ur ear wax go into the middle ear and cause impacted ear wax on tympanic membrane and eventually u will experiencing conductive hearing loss~

12 comments:

Mat Iyas said...

hahaha~aku tau cerita itu...cepat2 publish!!
yeahh! xsabar nk tgk seseorang dimalukan ni!hahaha~

"opps! terlebey suda!"

alialalala said...

kena tggu kebenaran dr tuan punya body..ngeh2

fazrul mokhtar said...

ehhhh. apa yg nak malu nya? i will, myself, publish the story. it's a normal finding in org yg terlebih pembersih, iyas!

hahahahaah.

lala, everytime fikir kisah tu n gaya ko, dr fatah n akak pk tu, aku mesti gelak sorang. haha.

bak kata prof gendeh;

u have diamond...

hahahahah

MiLuViA said...

ni mesti citer pasal terlebih korek and dpt impacted wax.

alialalala said...

hahaha....hajar yg ckp...i x ckp fazrul..ngehehe

Salsabila said...

ni komplot budak ent ke? xpe2, kalu lps ni ade sesape yg mengalami depression (sebab dimalukan) atau mengalami mania (sebab berjaya malukan orang), meh jumpe daku di ward psychiatry. hehe~

alialalala said...

ngeh2...saba ye cik salsabila...anda akan memahami ini smua pabile ke ent nnt~

iRma IzZaTi said...

nmpaknya sy x bley masuk cmpur di sini... mungkin akn digunakan untuk mengajar budak2 di paeds supaya jgn korek tlinga ngn cotton bud bnyak sgt bler besar nnt...hahaha

alialalala said...

huhu...btul tu cik irm...pelajaran ini sgt bgs disemai sejak dr paeds lg~

fazrul mokhtar said...

HAHAHAHAHAHAAH. juga, jgn TENYEH-TENYEH hidung anda. senget nanti. (or mungkin anda tenyeh sebab dah senget. so, pergilah check!)

whoops!

hahahaha

alialalala said...

cehs...x guners...
xpe2....fazrul idop ini bagaikan roda...huhu~

mYshah said...

alhamdulillah aku xpernah tertinggalkunci lagi :) cian ko xpe la mase anggap la tgh exercise :)