CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, February 12, 2010

can`t wait!!!

hari ni dgn rasminya saya telah tamat kelas sebagai pelajar perubatan tahun lima pusat perubatan universiti kebangsaan malaysia (PPUKM)

macam x percaya 5 tahun da berakhir

kalu d tanya perasaan saya bercampur baur
gembira sebab akhirnya penantian 5 tahun telah hmpir smpai ke pengakhirannya
sedih sbb lepas ni mngkn akan x jmpa da dgn rakan2..sadly ade rakan2 yg x smpat sy nak kenal dgn lebey rapat within my 5 yrs ni
takut menjelang exam ni
x sabar nak jadi Dr Fairuz Alia (insyaAllah)

walau apa pun perasaan saya
dalam masa 30 hari mencari jodoh...oppsss
silap...
dalam 30 hari menjelang professional exam
saya adalah akan cuba berusaha
ye..mgkn ade byk yg da saya bazirkan dalam 5 tahun lepas
tp dlm 30 hari ni..saya akan berusaha
saya ingin membuat examiner d professional exam nnt
keluar dr examination room
dgn perasaan bangga melahirkan seorang lagi doktor graduan UKM
insyaAllah
berkat doa smua dan usaha
i want to impress my lecturers in during the exam!

10 comments:

FaNa said...

all the best lala... ak berdoa byk2 jodoh ko smpai sblm ko kuar dewan exam tu

mYshah said...

bley tertukar jodoh ngan exam plak. hu2, klako2.
ye2. smoga2 lah.
(>.>)

eyemeria said...

alia!!wow,aku suke kwn aku jd doktor...gud luck exam!!

NahWaL said...

Congratulations sweetie. so proud of U!!!

alialalala said...

fana - amboi x menyempat jumpa jodoh sebelum kuar dewan exam x le bla...apa2 pun tq..teruskan berdoa..mana tau berkat doa ko dimakbulkan...hehe...gudluck juga fana...

shah - ni adalah akibat kerepekan yg melampau

aimi - iye..sgt diperlukan luck itu..tq2...

nawal - adoi...berusaha2..

ps: it has been the longest day~

alialalala said...
This comment has been removed by the author.
iRma IzZaTi said...

gud luck lala! sikit je lagi kan!

alialalala said...

thank you irm~

Nadrah Hakim said...

good luck! i'm proud of my doctor friends! heheheh...

alialalala said...

thank you nadrah!