CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, January 24, 2010

saya sudah bertunang~

ye saya sudah bertunang!!

eh tp tu bukan kata2 perempuan di dalam gmbr di atas
tp budak kat dlm gambar kat bwh neh


congratulations nadem n alfi...
aku doakan korg berdua dipermudahkan dalam segala urusan
semoga cepat ke jinjang pelamin
uhuk2...sweet kamu berdua neh


termissed moment malu2 sarung cincin plak..
smpai2 upacara tu da berakhir
tp alhamdulillah smua berjalan dgn lancar
suka la ngn konsep nadem ni
bersederhana tp tetap meriah
and make up anda cantik n natural
anda sgt lawa nadem!

kepAda en alfi jaga cik nadem baik2
kalu tak...
kami smua ni kejar anda dgn parang!!!
ganas tau kami neh

so kemar done
nadem done
next???

lala kot...
ahaha...ok sudah2 berhenti berangan2 n tersengeh2
sila mengemas baju yg berlambak
baik!

8 comments:

FaNa said...

itu bukan berangan lala oi..itu doa...

but, cm ak ckp dlu... ko kena tgu aku dlu...hakhakhak

alialalala said...

ooo..itu doa eh??
hahaha...
ala...xmau la tnggu ko
kalu ko lama lg
lama r turn aku
nak potong ko la
haha

Zatil Aqmar Hashim said...

i doakan pasni u la~
cewaahhh...
suweeetttt sgt aku nih~:P

alialalala said...

hahaha...bagus2
i aminkan dgn bersungguh2
kalu makbul doa u
i doa gak la pas i u plak atil
huhu

Nadrah Hakim said...

awk kan terus ke switzerland

alialalala said...

hahaha...yeah2 nadrah
amin2
=)

MiLuViA said...

woi PENIRU!!

haha.

mari berangan bersama2

atil: lawak gile kan bile nak cakap suweet mesti gune kata ganti nama aku.

mYshah said...

masyaAllah. x tahu pon! bile ye?